2008/12/12

TEST BOOK (Les Éditions Délimitées)

Les Éditions Délimitées

Les Éditions Délimitées

[eng.] Les Éditions Délimitées, a new-born and "very small artbook-publisher from the north of Northern France" asked me to contribute to their first release : a "TEST BOOK" of screen prints. So I made two illustrations for them, which you should read with 3D glasses for a maximum effect.
That's true, I didn't really follow the subjects I was suppose to work about (i'm kinda dislexic when you forced me to follow paths, sorry about that;) ...
240 books were handmade-printed, the book is available online (64€) and on some shops (Centre Pompidou, Paris; among others).
www.leseditionsdelimitees.com (in french only)

[fr.] Les Éditions Délimitées, une toute jeune et " vraiment toute petit maison d'édition basée dans le nord du Nord de la France" m'avait demandé de participer à leur première sortie : un "TEST BOOK" de sérigraphie. Donc j'ai réalisé deux illustrations pour eux, qui sont à lire avec des lunettes 3D pour un effet maximum.
Il est vrai que j'ai "répondu" aux sujets qu'ils m'avaient imposés, un peu à côté de la plaque mais bon (je suis un dyslexique du sujet imposé, désolé;) ...
Tiré (à la main) en 240 exemplaires, le livre est disponible en ligne (64€) et dans certains points de vente (Centre Pompidou, Paris; entre autres).
www.leseditionsdelimitees.com

Aucun commentaire: